The date with Mr. Coffee

Som bekendt ringede Mr. Coffee jo til mig efter mit meget dræstiske move i kaffebutikken 😉 Selvom jeg nok ikke er det mest charmerende menneske når jeg endnu ikke har fået min morgenkaffe, gjorde jeg åbenbart indtryk alligevel 🙂 Jeg panikkede virkelig meget, for selvom jeg havde været modig og fuld af selvtillid, så vidste jeg også godt, at det nok mere var i øjeblikket, at jeg synes det var en fantastisk idé. Men jeg havde alligevel sommerfugle i maven ved tanken om en egentlig date, og ja det næste var jo så hvad jeg skulle have på!! Efter at have tømt hele mit skab og prøvede samtlige kombinationer af outfits, gik jeg med det sikre valg, min stramme sorte kjole og stiletter 😉

Til at starte med var det lidt akavet, men som aftenen skred frem, tror jeg lidt vi glemte hvordan vi havde mødt hinanden, og så var det faktisk ret hyggeligt. Det viste sig at han læste jura på CBS og var halv italiener (déjà-vu anyone?). Vi havde nogle hyggelige dates efterfølgende, og selvom at han kyssede ret godt blev aldrig rigtig til mere ;). Da han skulle ud og rejse i nogle uger, døde kontakten lidt, så jeg har ikke hørt fra ham siden. Jeg ved ikke om det skræmte mig lidt at han havde italiensk blod i årerne (dumt ikke?) Men hvem ved? Det kan være at jeg ser ham igen en dag når desperat craver koffein 😉

G

As you know, Mr. Coffee ended up calling me after my dramatic move in the coffee shop 😉 I might not be the most charming person alive when I haven’t had my morning coffee yet, put apparently I made an impression on him :). I sort of panicked after the call, because even though I had been so brave and confident back at the coffee shop, I knew that it was mostly due to the heat of the moment. I still had butterflies in my stomach though, I was just really nervous. After emptying my closet completely, and trying on all possible combinations of outfits, I finally went with my little black dress and heels 😉 Classic.

In the beginning, it was kind of awkward, but as time passed by, we both forget how we ended up on the date. And when my nerves finally started coming down, we had a good time together. I turned out that he studies law at CBS and was half Italian (déjà-vu anyone?). Vi has some pretty good dates afterwards, and even though he was quite the kisser, it never led to more 😉 When he was gone for a few weeks on vacation, we stopped texting each other and it just sort faded. I haven’t heard from him since. I don’t really know, but I think it actually scared me that he ha Italian blood in his veins (silly isn’t it?) But who knows? Maybe I’ll meet him again while craving my morning shot of caffeine 😉

G

2 thoughts on “The date with Mr. Coffee

  1. Rart med en Update på coffee guy historien. Synes nu stadig det var sejt gjort – også selvom det måske endte med en lidt akavet start på daten.
    Glæder mig til at læse flere historier fra jeres vilde single liv 🙂

Leave a comment