The Sir Marriage Saga pt. II: The mousse

 

Ret hurtigt efter G’s fest, bliver jeg inviteret hen til Sir Marriage, fordi han har snakket så meget om, hvor god han er til at lave chokolademousse. Jeg synes det var vildt sødt, fordi det da var en ret god undskyldning for at ville se mig. Desuden er chokolade jo SÅ meget vejen til en piges hjerte 😉

Anyways, jeg kommer hen til ham, og hans chokolademousse er da egentlig okay, men det var sådan set mere for at se ham og snakke med ham, at jeg tog derhen. Vi hyggede os rigtig meget og endte da også med at ligge og putte. Han blev ved med at sige, at han ikke forstod, hvorfor jeg gad se ham og hvorfor jeg dog kyssede med ham til G’s fest. Han mente åbenbart, at jeg var vildt meget over hans niveau, hvilket jeg var ret ligeglad med. Jeg var ved at blive temmelig vild med ham, og så var jeg sådan set ligeglad med, om han synes jeg var over hans niveau eller ej 😉

N

Pretty soon after G’s party, Sir Marriage invited me over to have some homemade chocolate mousse because he had bragged about how good he was at making it. I thought it was kind of sweet because it was a pretty good excuse to see me in private. And let’s face it, chocolate IS a good way to win a girl’s heart 😉

Anyway, I came over to him, and his chocolate mousse was all right, but really I just wanted to see him and talk to him. We had a very good time and we did end up cuddling on the couch. He kept saying he didn’t understand why I wanted to see him and why I even kissed him at G’s party. Apparently he thought I was way over his level, which I didn’t care about at all. I was getting kind of crazy about him, whether I was above his level or not 😉

N

3 thoughts on “The Sir Marriage Saga pt. II: The mousse

Leave a Reply

