Rebounds

 

Jeg har aldrig rigtig forstået meningen med rebounds. Eller behovet for dem for den sags skyld. Dét var indtil jeg endte i seng med Sir Ken – Jeg havde nemlig for nylig haft noget at kørende med en fyr, og det var den mest frustrerende og forvirrende oplevelse, jeg længe havde haft. Efter min aften med Sir Ken, kunne jeg mærke, at jeg var totalt ovre det. Sådan virkelig! Så meget, at da jeg et par dage efter opdagede, at min forvirrende flirt var blevet kærester med en eller anden pige, var jeg fuldstændig ligeglad. Jeg grinte bare en smule indeni, men jeg kunne sagtens mærke, at jeg ikke havde haft det på samme måde, hvis jeg ikke liiiiige havde knaldet én inden det skete 😉

Historien om min noget frustrerende oplevelse får I på et tidspunkt – Den er så underlig! Fyre kan altså være de mærkeligste nogle gange …

Hvad siger I? Er rebounds nødvendige for Jer, før I kan komme videre efter en fyr?

N

I never really understood the meaning of rebounds. Or the need for them, anyways. That was until I slept with Sir Ken – Just before that I had a flirt going with a guy and it was the most frustrating and confusing experience I’ve had in a long time. After my night with Sir Ken, I could feel that I was over it. Really! So much that I didn’t care one bit when that same flirt got a girlfriend few days afterwards. Actually I laughed a little bit inside myself but I could feel that I would feel a lot different if I hadn’t slept with someone before it happened 😉

The story of my confusing flirt will be told some other time – And trust me it is the weirdest thing! Guys can be so strange sometimes …

What do you say? Do you feel the need to sleep with someone before you can move on from a guy?

N

2 thoughts on “Rebounds

  1. Nødvendige er de forhåbentlig ikke, ville for mig være lidt en falliterklæring! Meeen de gør da bestemt tingene både sjovere og nemmere ;-D Nogle gange skal tankene bare væk før man indser tingene.

Leave a Reply

