Blonde by default

20120805-152309.jpg

Når jeg køber diverse kosmetik eller lignende, kan jeg nogle gange godt føle, at firmaerne virkelig tror, jeg er dum! Sådan noget som denne neglelakfjerner til “brittle nails”. Seriøst jeg tror ikke på at den her kan gøre nogen forskel, men nu købte jeg så den frem for den anden variant som lovede noget lige så tåbeligt 😉

Er I også lidt trætte af falsk reklame på diverse kosmetik? Jeg føler mig i hvert fald tit gjort mere blond end jeg egentlig er, når jeg køber sådan noget 😉

N

When I buy cosmetics or something like it, I sometimes feel that the companys who makes these things think I’m a little stupid. Take this nail polish remover for brittle nail. I seriously doubt this can make any difference but I bought it because thw alternative promised something more stupid 😉

Are you also a little tired of fake promises om cosmetics? I know I often feel much more blonde than I am when buying these things 😉

N

One thought on “Blonde by default

  1. Super fint indlæg – jeg synes det er vigtigt at vi hele tiden stiller spørgsmålstegn ved kosmetikprodukter – specielt makeup som lover milliarder af ting. tag fx bb creme – Det siges at BB Cream kan dække bumser og endda hele dine bumser, dække mørke rande, rødme, fejlpigmentering, den dækker som en foundation, kan bruges som concealer, har solfaktor i, primer – de er utrolige ikke? De kan endda lave din aftensmad for dig og elske dig om natten, hmm..

    xo
    Two Minds
    http://www.onetwominds.blogspot.com

Leave a Reply

