Mr. Italiano’s roses/thorns-list

Som lovet har jeg lavet en roser/torne liste over Mr. Italiano, og hvad bedre tidpunkt at udgive den end nu hvor han kimer mig ned med beskeder? Jeg spiller kostbar… føler mig elskerinde-agtig nok som situationen er nu :/

Roser: Her kommer nogle af de vigtigste positive ting 😀

Sød: Han tager utrolig meget hensyn til folk, og forsvarer gerne nogle hvis de bliver talt ned til. Det kan jeg virkelig godt lide ved ham.

Lækker: Man kommer ikke uden om hans udseende. Synes jo selv at han er rigtig lækker, og så har han bare så meget charme! 😉

Sjov: Jeg griner hele tiden når jeg er sammen med ham. Ved godt at ejg måske ikke er den mest objektive, men jeg syne snu han er sjov 😉

Københavner: Så bor han jo tæt på! Set i forhold til sådan en som Mr. Lifeguard, er det jo en klar fordel!

Torne: Her kommer de ting jeg forgæves prøver at glemme :/

Kæresten: Ja tror vist nok vi alle sammen har fattet det med kæreste efterhånden! Er virkelig træt af det, men det er jo ikke bare et problem der på magisk vis forsvinder, med mindre der bliver gjort noget ved det L.

Utroskabet: Kan ikke rigtig ryste tanken af mig at han måske ville være mig utro, på samme måde som han er med sin kæreste. Og det er altså noget rod! Once a cheater, always a cheater!!

G

As promised I’ve made a roses/thorns-list concerning Mr. Italiano, and what better time to release it, than now that he is constantly texting me? I’m playing it cool, because I already feel enough like a mistress as it is.

Roses: Here are some of the best things about him 😀

Sweet: He’s always nice to everyone, and doesn’t mind defending someone, that is spoken down to. I really like that about him J

Hot: You can’t argue with the fact that he’s hot, or so I think at least. Not to forget that he has so much charm, he could get any girl he wanted! 😉

Funny: I laugh a lot when I’m around him I know I might not be the best judge, because I’m not rating objectively, but I still think he’s funny 😉

Lives in Copenhagen: And that’s nearby! Compared to Mr. Lifeguard, that’s a great advantage!

Thorns:…And here are some of the things I try to forget:

The girlfriend: I think we all get by now that he has a girlfriend! I’m so sick of the idea, but she’s not going to magically disappear, unless something is done about it L

The adultery: I can’t seem to shake the idea that he might cheat on me, the same way he is cheating on her. And that really sucks! Once a cheater, always a cheater!!

G

4 thoughts on “Mr. Italiano’s roses/thorns-list

  1. Tænker lidt at sød og viser hensyn er to ord hans kæreste ikke ville bruge, hvis hun kendte til dig! Og eftersom han behandler hende sådan, en kvinde, “hans livs kærlighed, så burde han ikke stå i top høj kurs hos dig. Sorry, men hvis han ville dig, så var han sgu gået fra sin kæreste først. At gøre dig til den anden kvinde er lavt og respektløs, lyder ikke til at han har høje tanker om dig, og du sælger dig selv for lavt. Man kan ikke spille kostbar, når man er nr 2…

    • Du har virkelig ret… ingen tvivl om at hun ikke ville se ham sådan. Men det er jo noget andet når man taler om hvordan han er over for sine venner. Det er svært at lade være når han er så sød, men jeg ved jo også godt at han ikke er god for mig :/

      G

      • Pyyyha er glad for du ikke tog det som en sviner, lige som det var skrevet blev jeg bange for om det lød forkert. Jeg er jo ikke hellig, og er klart nemmere at have en mening når man ikke selv står midt i det. Kender dig jo ikke, men sf hvad man fornemmer på bloggen, så er du ikke en kvinde der behøver nøjes 😉 Tænk på hvordan Mr Suit sidder og føler sig på toppen af verden! Og med det look du beskriver, så er det vist på tide han bliver pillet ned, og indser kvinder er bedre end det han har gang i. Gælder både kæresten og dig! 🙂

      • Det skal være mine fornemmeste opgave at pille ham fra hinanden 😉 Det kan da gå hen og blive ret så sjovt!
        Du har ret, I don’t need him :D…
        Og by the way er alle holdninger velkomne, så længe de ikke er alt for grove 😉

        G

Leave a Reply

