More Roses

 

Som opfølgning på mit sidste indlæg, vil jeg dele nogle af de tanker jeg har gjort mig siden. For jeg synes virkelig det er frygteligt, så meget jeg kan lade tornene fylde! Jeg bliver altså nødt til at tage mig sammen! Jeg ser det gang på gang. Jeg finder en fyr, som jeg syne ser helt vildt sød, indsætter jagten, men når jeg så fanger ham, så er er han lige pludselig knap så pæn og sjov som jeg syntes til at starte med. Så fra nu af har jeg besluttet at jeg vil ty til den klassiske pro/con liste… Eller rettere sagt : roser vs. Torne. Så må vi se hvad der sker 😉

G

As a follow up to a recent post, I’ll share some of my thoughts on the whole thorns and roses idea. I know that I’m terrible  when it comes to letting the thorns rule. I’ve got to get my act together! It happens time after time. I find a cute and nice guy, I start hunting him, but as soon as I catch him, I don’t find him nearly as hot or sweet as I did before. So from now on, I’m trying the classic pro/con list or rather roses/thorn list to see whether or not that may help.  I pretty excited to see what happens 😉

G

6 thoughts on “More Roses

Leave a Reply

