A hot tux & a bad conscience.

Jeg havde så meget ret! Mr. Italiano har virkelig gjort sit for at jeg skulle bemærke ham. Han skriver til mig på arbejdet, efter arbejdet, ja basically hele tiden! Jeg tager mig selv i at glemme at han har en kæreste en gang i mellem, men nej! Jeg nægter altså at være elskerinden… grænsen går lige der!
Sådan tænkte jeg i hvert fald for et par dage siden… det var lige indtil han dukkede op ved min lejlighed i tuxedo, fordi han lige havde været til bryllup. Jeg ved godt det er forkert… men det føles bare så godt! Vi kyssede og heldigvis stoppede det der. Der hænger en sort sky over mit hoved nu, for han har lige været sin kæreste utro (også selvom vi ikke havde sex!) med mig. Det er virkelig akavet at skulle bringe kærestesituationen, mest fordi at han aldrig selv snakker om sin hende. Jeg er fuldstændig splittet mellem hvor lækker han er, og så at gøre det rigtige. Og det er jo ikke som om jeg ikke ved hvad han har gang i. He’s just such a player!! Og jeg frygter at han bare ville gøre det samme, hvis han var sammen med mig.

G

I was so right! Mr. Italiano has really tried to make me notice him. We’ve been texting at work, in between, basically all the time! I’ve found myself once in a while forgetting that he has a girlfriend, but no! I refuse to go there, I don’t want to be the mistress!
At least those were my thoughts a couple of days ago… At least until he showed up at my door in a tuxedo, coming directly from a wedding. I know what you’re thinking, it’s so wrong… but it just feels so good! Vi made out and fortunately we stopped there. There’s a black cloud over my head now, I can’t believe what I’ve done, I actually helped him cheating (that’s how I see it, even though we didn’t have sex!) on his girlfriend. It’s just so awkward to bring her up, because he never talks about her. I’m completely torn between his hotness and doing the right thing. And it’s not like I don’t know what he’s doing. He’s just such a player!! And I fear that he’ll do the same if he’s with me.

G

Leave a Reply

