Meeting Sir Marriage

 

Den måde jeg mødte min noget forvirrende flirt på (læs om ham her) var til en temafest hos G. Jeg kom en smule for sent, som sædvanlig, og allerede da jeg træder ind i festlokalet, begynder vi at småflirte lidt med øjenkontakt og små smil.
Meget hurtigt finder M og en af mine nære venner ud af, at jeg og Sir Marriage (grunden til navnet kommer senere ;)) skal hookes op. Det er sådan set alt sammen meget godt, for jeg synes han virkede vildt sød, og han var også meget pæn med sit mørke hår, og så han var i øvrigt langt over den kritiske højde.
I starten er jeg dog noget tøvende, for jeg har faktisk en date dagen efter den her fest. Med en fyr jeg havde mødt i byen lidt tidligere. Meget forvirrende, I know 😉 Men altså, jeg bliver alligevel overtalt, for når man ikke engang har været på sin første date endnu, så må man vel godt, ikke? 😉 Jeg husker tydeligt, at M blev mere og mere insisterende, så jeg til sidst ikke måtte snakke med hende længere, for som hun sagde: “Mindre snak, mere snav med [Sir Marriage]“, hvilket ender med at han og jeg kysser resten af aftenen. Jeg måtte jo åbenbart ikke snakke med M længere, så kunne jeg lige så godt lave noget andet sjovt, ikke? 😉
De næste par dage er jeg lidt forvirret over, hvorvidt jeg egentlig ville noget mere med ham, men vi skriver ret meget sammen, og jeg bliver mere og mere varm på ideen. Ham min anden date blev heller ikke til noget, men jeg var ret ligeglad, for jeg gik rundt og var egentlig lidt vild med ham her Sir Marriage. Så jeg var ret glad. Indtil videre…

N

I met my confusing flirt (read about him here) at a theme party at G’s. I was a little late as usual and we began flirting with eye contact and small smiles almost as soon as I stepped into the room.
M and one of my very close friends very quickly finds out that Sir Marriage and I (the name will be explained later on) will have to hook up. That was all good because I thought he was really cute, funny and I liked his dark hair and he was even way over the critical height.
In the beginning I held back, though, because I actually had a date the next day. With a guy I had met in the city a week or so back. However, I was persuaded to hook up with Sir Marriage anyway. If you haven’t been on the first date with someone yet, it is okay, right? 😉
I remember our good friend M becoming more and more insisting on this hook-up and in the end she just said: “Less talking, more kissing with 
[Sir Marriage]“, which makes me kiss the guy and keep doing so until the night was over. If I wasn’t allowed to talk to M or my other friends, I might as well do something fun, right?
The next couple of days went by with me not knowing if I wanted anything more to do with Sir Marriage. We were texting a lot and I actually grow warmer on the idea. The other date fell through but I kind of didn’t care. I was actually getting more and more into Sir Marriage-guy. So I was pretty happy. For now…

N

4 thoughts on “Meeting Sir Marriage

Leave a comment